حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 84 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 3×
اثربخشی «مکتب امام زمان(عج)» از روستایی دورافتاده در همدان تا ایتالیا
11 اردیبهشت 1401 - 4:34
شناسه : 1393
بازدید 793
9

?مکتب امام زمان (عج) همدان یکی از قدیمی‌ترین جلسات قرآن در استان است که با قدمتی نزدیک به ۶۰ سال اثربخشی‌های فراوانی از جمله تقدیم ۱۵۰ شهید، راه‌اندازی جلسات معرفتی از روستایی دورافتاده تا ایتالیا داشته است. ?جلسات مکتب قرآنی امام زمان(عج) همدان را همه با نام بنیان‌گذار آن یعنی حاج رحیم مسکین می‌شناسند، مردی […]

ارسال توسط :
پ
پ

?مکتب امام زمان (عج) همدان یکی از قدیمی‌ترین جلسات قرآن در استان است که با قدمتی نزدیک به ۶۰ سال اثربخشی‌های فراوانی از جمله تقدیم ۱۵۰ شهید، راه‌اندازی جلسات معرفتی از روستایی دورافتاده تا ایتالیا داشته است.

?جلسات مکتب قرآنی امام زمان(عج) همدان را همه با نام بنیان‌گذار آن یعنی حاج رحیم مسکین می‌شناسند، مردی قرآنی و دلنشین که در دل هیئتی‌ها و قرآنیان همدان جا دارد فردی که بعد از فوتش منزل او به عنوان محل اصلی مکتب همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این منزل به دلیل قدمت در حال بازسازی است و به مدت دو سال مکان اصلی مکتب به منزل شهید امیر رستمی منتقل شده است.

جواد مجتهدی، مسئول واحد جلسات مکتب امام زمان(عج)، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان گفت:

?رویکرد جلسات مکتب امام زمان اغلب تربیت محور است و هیچ‌گاه به دنبال تربیت قاری بین‌المللی و رشد یک بعدی قرآنیان خود تنها در زمینه قرائت یا حفظ نبوده است بلکه به دنبال این است که در قدم اول دستورات قرآنی در زندگی قرآنیان جاری شود.

شرح کامل خبر را در ایکنا بخوانید

http://iqna.ir/fa/news/4053271

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.