حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 84 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری یازدهمین دوره حافظون مکتب امام زمان (عج)
05 مهر 1402 - 8:18
شناسه : 1519
بازدید 172
4

یازدهمین دوره مسابقات حافظون مکتب امام زمان (عج) در دوم مهرماه ۱۴۰۲ و در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با شرکت ۴۸۰ نفر ازپویندگان جلسات ۱۷۵ گانه مکتب امام زمان(عج) و در ۱۶ رشته(۱۴ رشته حفظ ترتیبی و ۲ رشته حفظ موضوعی) در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار شد.در این دوره از مسابقات […]

ارسال توسط :
پ
پ

یازدهمین دوره مسابقات حافظون مکتب امام زمان (عج) در دوم مهرماه ۱۴۰۲ و در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با شرکت ۴۸۰ نفر ازپویندگان جلسات ۱۷۵ گانه مکتب امام زمان(عج) و در ۱۶ رشته(۱۴ رشته حفظ ترتیبی و ۲ رشته حفظ موضوعی) در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که پس از ۳ دوره تلفنی در دوران کرونا، مجددا بصورت حضوری برگزار شد، ۳۳ نفر از پویندگان مکتب که ساکن خارج از شهرستان همدان بودند، بخاطر بُعد مسافت، همچنان تلفنی شرکت کردند.
در محکومیت اقدام موهن قرآن سوزی در برخی کشورها، این دوره ی حافظون با شعار (حافظ میشویم تا محافظ باشیم) برگزار گردید و شرکت کنندگان در ابتدای مسابقه، بصورت دسته جمعی، میثاق نامه ای با امام زمان(عج) در همین راستا قرائت کردند.
خصوصیت مسابقات حافظون جلسات تربیت محور مکتب امام زمان(عج) این است که به دلایل تربیتی در هیچ رشته ای بصورت رسم مسابقات دیگر، مقام اول و دوم و سوم وجود ندارد تا هیچ شرکت کننده ای حتی برای لحظه ای در دلش آرزو نکند که ای کاش رقیب من در تلاوت قرآن مرتکب خطا یا فراموشی گردد تا از این رهگذر (من) به رتبه ای بالاتر از او دست پیدا کنم!! بلکه نمره حدنصابی وجود دارد که اگر حتی تمام شرکت کنندگان به آن نمره برسند برنده این تلاش همگانی در جهت حفظ و محافظت از قرآن خواهند بود.
خادمان حافظون مکتب امیدوارند که دوازدهمین دوره حافظون با ظهور دوازدهمین قرآن ناطق همراه گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.