دفتر تدارکات:
- دریافت نیازهای مجموعه از سوی مسئولین واحدها.
- تهیه ی کلیه ی اقلام مورد نیاز اعلام شده به شرح زیر:
- تهیه ی اقلام مصرفی معمول مانند پذیرایی مراسم هفتگی ، تنظیفات و… به صلاحدید خود.
- تهیه ی سایر اقلام شامل جوائز ، اقلام مراسم و همایش ها و… با تایید مسئول واحد پشتیبانی و تصویب معاونت اجرایی.
- ارتباط مستمر با سایر دفاتر واحد پشتیبانی.
- ارتباط مستمر با مسئول واحد پشتیبانی،اعلام نیاز ها و انجام امور محوله.
ثبت دیدگاه